Lipiec 23, 2018

TERAPIA

Nad czym możemy pracować podczas terapii?

radzenie sobie z lękiem

nadmierny samokrytycyzm

niskie poczucie wartości

kryzysy życiowe i w związku

wzmacnianie elastyczności psychicznej

radzenie sobie ze stresem

radzenie sobie ze skutkami psychosomatycznymi stresu:

bóle głowy, kręgosłupa, bezsenność, kłopoty z układem trawiennym, częste infekcje etc

umiejętność relaksacji i rozluźnienia

radzenie sobie z żałobą i rozstaniem/rozwodem

trauma

utrata pracy

problemy w pracy

osiąganie celów

Kiedy warto rozpocząć terapię?

Wtedy, gdy masz wrażenie, że tkwisz w tym samym miejscu, czujesz się nieszczęśliwy/a w pracy lub w relacjach, masz trudności z zaufaniem w związku, boisz się nawiązać relację lub ją pogłębić z obawy przed zranieniem, nie potrafisz odmawiać lub przyjmować pomocy, odczuwasz wysoki poziom stresu i dolegliwości psychosomatyczne (bóle głowy, brzucha, kręgosłupa, często chorujesz), martwisz się i porównujesz, masz natrętne myśli lub wspomnienia, trudności z koncentracją, ciągłe poczucie zmęczenia, masz problemy z komunikowaniem swoich potrzeb w relacjach, masz trudności z zaufaniem i bliskością w związku, panowaniem nad emocjami, zamartwiasz się, brakuje Ci poczucia sensu i celu w życiu oraz bliskich i wspierających związków. Wtedy właśnie trzeba zejść głębiej, przyjrzeć się emocjom i przekonaniom, oraz Twoim na nie reakcjom i ich wpływem na Twoje życie.

Częstotliwość spotkań: 1 raz w tygodniu

Czas trwania spotkania: 50 minut

Chcesz wiedzieć więcej – napisz. Jeden krok jest początkiem drogi.